כל מה שרציתם לדעת על עיצוב מקסימליסטי


פעם נהגו לומר שפחות זה יותר והגדירו את זה כטרנד המינימליזם. אבל עם השנים טרנד המקסימליזם השתלט על עולם עיצוב הפנים - והוא מכתיב שכמה שיותר - יותר טוב. מקסימליזם היא מגמת עיצוב שקמה כתגובה למגמה המינימליסטית, פשוט מגמה הפוכה. המינימליזם מתמקד בדרך להביע יופי דרך פשטות ומינימום. מנגד, המקסימליזם הוא סגנון עיצובי חזק, בולט, המעודד שילוב של דפוסים שונים וגוונים חזקים.

 

למי מתאים עיצוב המקסימליזם?

בדומה לעיצוב מינימליסטי, ישנן תכונות המגדירות גם מקסימליזם. רוצים להכיר מקסימליסט אמיתי? הביטו בדירתו המרהיבה של מהרג'ה פדמנאב סינג בג'איפור, גם כדי לקבל השראה וגם כדי להבין במה מדובר.

indian prince bachelor pad maximalism trend

[מקור]

אם עדיין לא הבנתם מה מאפיין את טרנד המקסימליזם, רכזנו עבורכם עוד מאפיינים למגמת העיצוב העוצמתית הזאת.

נועז

אם העיצוב המינימליסטי עושה הכל כדי להביא את כל מה שבולט למינימום האפשרי, המקסימליזם עושה הכל כדי למשוך את תשומת לבו של המתבונן. עם מינימליזם אפשר לדמיין מראה פשוט וקלאסי. אבל עבור אדם הבוחר במקסימליזם - כל הנועז והבולט משמעותו יופי ושלמות.

צבעוני

רוצים לזהות עיצוב מקסימליסטי? פשוט התבוננו בצבעים שסביבכם. עם מקסימליזם צבעים בהירים נשארים רק בקצות האצבעות. בניגוד לעיצוב המינימליסטי, המעודד שימוש בגוונים בעלי טון ניטרלי ורך, אדם הבוחר בעיצוב מקסימליסטי יעשה שימוש בתערובת בהירה של גוונים רווים ומוארים, כדי להעניק זוהר לחלל.

שילוב של דוגמאות וצורות

האם מקסימליסט ירגיש אי פעם שעיצוב הפנים שלו מכיל מספיק דוגמאות וצורות? מקסימליסט יעשה תמיד שימוש בדפוסים מודרניים בהירים ובצורות גאומטריות חזותיות וחזקות המושכות את תשומת לבו של המתבונן. בעיצוב מקסימליסטי דוגמאות, צורות והדפסים הם דבר שניתן להשתמש בו בכבדות - וזה עדיין יהיה לא יהיה מוגזם.

   

שילוב טרנדים מקסימליסטים בעיצוב הפנים שלכם

למרות שטרנד המקסימליזם הוא טרנד בעל סטייל צעקני ורועש, הוא לא מעודד העמסת יתר. לפניכם מספר עצות שכדאי לשים לב אליהן כשמיישמים את טרנד המקסימליזם.

תהיו נדיבים עם הגוונים

הבסיס למקסימליזם הוא הצבע. אתם יכולים להתחיל עם גוונים בסיסיים פשוטים, שעל גביהם תוכלו להוסיף שכבות של גוונים נוספים. בחרו בגוונים בהירים כדי לאזן גוונים כהים או גוונים ניטרליים.

לעולם אל תשאירו את הקירות עירומים

לעולם אל תשאירו את קירות הבית שלכם עירומים. צרו קיר עם יצירות אמנות, שיבטא את הסגנון הייחודי שלכם ותחומי העניין. זה יכול להיות קיר עם מדבקות קיר, עם מסכות קיר, פריטים מעוצבים למרכז קיר או ציורים. אתם יכולים גם להשתמש ביצירות אמנות בגדלים שונים, כל דבר שתרצו - כל עוד אתם ממקמים את הפריטים כראוי.

הביעו את היצרתיות שבכם

זכרו תמיד שאתם מעצבים למען עצמכם. מקסימליזם מאפשר למזג בין סגנונות ופריטים, אז היו חופשיים לחקור את היצירתיות הטמונה בכם.

השתמשו ביצירות בעלות אמירה ייחודית

בעוד שדפוסים כמו הדפסי פרחים ובעלי חיים הם נהדרים, שימוש ביצירות וצורות בעלות אמירה מסוימת מדברות בעד עצמן בעיצוב המקסימליסטי.

השתדלו להבין מה הכוונה העיצובית שלכם

חשוב שתתמקדו בהשפעה הכוללת של העיצוב בכל חדר בזמן העיצוב. אתם יכולים גם לבחור בפריטים בעלי דפוס או צורה דומה, כדי לתת לחדר תחושה של עיצוב אחיד. בעיצוב מקסימליסטי הרעיון הוא לגרום לכל הפריטים הלוקחים חלק בעיצוב לעבוד ביחד - ולא אחד נגד השני.

הוסיפו אלמנטים שיגרמו לכם לחייך

בעת העבודה על עיצוב הבית המקסימליסטי שלכם, זכרו לבחור פריטים שישקפו אישיות ולא בהכרח שלמות. עם עיצוב מקסימליסטי - אף פעם לא תטעו.

מסכת קיר ייחודית של Umasqu

 

 

מה אתם מרגישים לגבי טרנד העיצוב הזה? האם הייתם מאמצים אותו?

 

 

 

 

פוסטים ישנים פוסטים חדשים